• nutizie-bg - 1

Inchiesta antidumping di l'UE nantu à u diossidu di titaniu cinese: Decisione finale

WechatIMG899

Sfondendu e nuvole è a nebbia, truvendu a custanza in mezu à u cambiamentu.

U 13 di nuvembre di u 2023, a Cummissione Europea, per contu di i 27 Stati membri di l'Unione Europea, hà lanciatu un'inchiesta antidumping nantu à u diossidu di titaniu uriginariu di a Cina. Un totale di 26 imprese produttrici di diossidu di titaniu in Cina anu realizatu a difesa senza danni di l'industria. U 9 di ghjennaghju di u 2025, a Cummissione Europea hà annunziatu a decisione finale.

A Cummissione Europea hà annunziatu a divulgazione di i fatti prima di a decisione preliminare di u 13 di ghjugnu 2024, hà annunziatu a decisione preliminare l'11 di lugliu 2024, chì calcula u tassu di daziu antidumping secondu u margine di dumping: Gruppu LB 39,7%, Anhui Jinxing 14,4%, altre imprese chì anu rispostu 35%, altre imprese chì ùn anu micca rispostu 39,7%. Grazie à i sforzi cumuni di l'imprese, anu dumandatu un'audizione à a Cummissione Europea, l'imprese cinesi anu presentatu pareri pertinenti cù motivi ragiunevuli. A Cummissione Europea, secondu a divulgazione di i fatti prima di a decisione finale, u 1u di nuvembre 2024, hà ancu annunziatu u tassu di daziu antidumping: Gruppu LB 32,3%, Anhui Jinxing 11,4%, altre imprese chì anu rispostu 28,4%, altre imprese chì ùn anu micca rispostu 32,3%, induve u tassu di daziu hè ligeramente inferiore à a decisione preliminare è ancu senza applicazione retroattiva.

WechatIMG900

Sfondendu e nuvole è a nebbia, truvendu a custanza in mezu à u cambiamentu.

U 9 ​​di ghjennaghju di u 2025, a Cummissione Europea hà emessu una decisione finale nantu à l'inchiesta antidumping di u diossidu di titaniu in Cina, impostendu ufficialmente un daziu antidumping nantu à i prudutti di diossidu di titaniu in Cina: esclusu u diossidu di titaniu per l'inchiostru, u diossidu di titaniu per a pittura micca bianca, di qualità alimentaria, a crema solare, a qualità d'alta purezza, l'anatase, u cloruru è altri prudutti di diossidu di titaniu sò elencati cum'è dazi antidumping. U metudu di riscossione di i dazi antidumping hè cambiatu da a forma percentuale di u prelievu AD valorem à u prelievu di volume, specifiche: Gruppu LB 0,74 euro/kg, Anhui Jinjin 0,25 euro/kg, altre imprese chì rispondenu 0,64 euro/kg, altre imprese chì ùn rispondenu micca 0,74 euro/kg. I dazi antidumping pruvisorii saranu sempre imposti da a data di publicazione di a decisione preliminare è ùn saranu micca ridutti o esentati. Nisun sottumessu à u tempu di consegna, ma sottumessu à u tempu di dichjarazione doganale à u portu di scaricamentu. Nisuna riscossione retroattiva. L'impurtadori di l'UE sò tenuti à furnisce fatture cummerciali cù dichjarazioni specifiche à a duana di ogni Statu Membru, secondu i bisogni, per applicà i dazi antidumping sopra menzionati. A differenza trà u daziu antidumping preliminare è u daziu antidumping finale deve esse trattata per mezu di più rimborsi è menu compensazioni. I novi esportatori ammissibili ponu tandu dumandà aliquote fiscali medie.

Truvemu chì a pulitica tariffaria antidumping di l'UE nantu à u diossidu di titaniu da a Cina hà pigliatu un atteggiamentu più cuntruversu è pragmaticu, induve a ragione hè: Prima di tuttu, l'enorme differenza di capacità è bisognu, l'UE hà sempre bisognu d'impurtà diossidu di titaniu da a Cina. Siconda, l'UE hà trovu chì hè assai difficiule d'ottene benefici pusitivi da l'attritu cummerciale sino-europeu avà. Infine, a pressione di a guerra cummerciale di Trump nantu à l'UE hà ancu incitatu l'UE à pruvà à evità u cunfrontu nantu à troppi fronti. In u futuru, a capacità di pruduzzione di diossidu di titaniu in Cina è a parte glubale continueranu à espansione, l'impattu di l'antidumping di l'UE serà più limitatu, ma u prucessu serà destinatu à esse difficiule è pienu di dulore. Cumu truvà u sviluppu in questu avvenimentu storicu in TiO2, hè a grande missione è opportunità per ogni praticante di TiO2.


Data di publicazione: 15 di ghjennaghju di u 2025