À a mità d'aostu, u mercatu naziunale di u diossidu di titaniu (TiO₂) hà finalmente mostratu segni di stabilizazione. Dopu à guasi un annu di debulezza prulungata, u sentimentu di l'industria hè migliuratu gradualmente. Parechje cumpagnie anu pigliatu l'iniziativa in l'aumentu di i prezzi, stimulendu l'attività generale di u mercatu. Cum'è fornitore in l'industria, analizemu i dati di u mercatu è i sviluppi recenti per aiutà i clienti à capisce a logica daretu à stu muvimentu di i prezzi.
1. Tendenza di i prezzi: Da u calu à u rimbalzu, signali di crescita
U 18 d'aostu, u capu di l'industria Lomon Billions hà annunziatu un aumentu di i prezzi naziunali di 500 RMB/tonna è un aghjustamentu di l'esportazione di 70 USD/tonna. Prima, Taihai Technology avia aumentatu i so prezzi di 800 RMB/tonna à u livellu naziunale è di 80 USD/tonna à l'internaziunale, ciò chì hà marcatu un puntu di svolta per l'industria. Intantu, certi pruduttori naziunali anu suspesu l'acquistu di ordini o anu messu in pausa novi cuntratti. Dopu à mesi di calata cuntinua, u mercatu hè finalmente entratu in una fase ascendente.
Questu indica chì u mercatu di u diossidu di titaniu si stabilizza, cù segni di una ripresa da u fondu.
2. Fattori di sustegnu: Cuntrazione di l'offerta è pressione di i costi
Questa stabilizazione hè guidata da parechji fattori:
Cuntrazione di l'offerta: Parechji pruduttori operanu à bassa capacità, ciò chì porta à una riduzione significativa di l'offerta effettiva. Ancu prima di l'aumentu di i prezzi, e catene di furnimentu s'eranu digià strette, è alcune fabbriche di piccule è medie dimensioni anu subitu chjusi temporanei.
Pressione da u latu di i costi: I prezzi di u concentratu di titaniu anu vistu solu cali limitati, mentre chì l'acidu sulfuricu è e materie prime di zolfu cuntinueghjanu à mustrà tendenze à a crescita, mantenendu alti i costi di pruduzzione.
Migliurazione di l'aspettative di a dumanda: Cù l'avvicinamentu di a stagione di punta di "Settembre d'oru, Ottobre d'argentu", l'industrie à valle cum'è i rivestimenti è i plastichi stanu entrendu in cicli di rifornimentu.
Cambiamenti in l'esportazioni: Dopu avè righjuntu u piccu in u primu trimestre di u 2025, l'esportazioni sò diminuite in u secondu trimestre. Cù a riduzione di l'inventarii, a dumanda stagionale è i prezzi à u minimu, a stagione di punta di l'approvvigionamentu hè ghjunta à l'iniziu di a mità d'aostu.
3. Prospettive di u Mercatu: Stabilità à cortu termine, à mediu termine guidata da a dumanda
À cortu termine (aostu-iniziu di settembre): Sustenuti da i costi è da l'azzioni cuurdinate di i prezzi trà i pruduttori, si prevede chì i prezzi resteranu stabili o aumenteranu, cù a dumanda di rifornimentu à valle chì si materializerà gradualmente.
À mediu termine (stagione di punta di a fine di settembre-ottobre): Se a dumanda à valle si ripiglia cum'è previstu, a tendenza à a crescita puderia stende si è rinfurzà si; se a dumanda hè scarsa, ponu accade currezzioni parziali.
À longu andà (4T): U monitoraghju cuntinuu di a ripresa di l'esportazioni, di e tendenze di e materie prime è di i tassi di funziunamentu di l'impianti serà cruciale per determinà s'ellu emerge un novu ciclu bullish.
4. I nostri cunsiglii
Per i clienti à valle, u mercatu hè avà in una fase chjave di ripresa da u fondu. Ricumandemu:
Surveglià da vicinu l'aghjustamenti di i prezzi da i principali pruduttori è equilibrà l'approvvigionamentu cù l'ordini esistenti.
Assicurà una parte di l'approvvigionamentu in anticipu per riduce i risichi derivanti da e fluttuazioni di i costi, aghjustendu in modu flessibile u ritmu di rifornimentu secondu i cicli di dumanda.
Cunclusione
In generale, l'aumentu di i prezzi d'aostu serve più cum'è un signale di ripresa di u mercatu da u fondu. Riflette sia e pressioni di l'offerta sia di i costi, è ancu l'aspettative per a dumanda di punta. Continueremu à furnisce à i clienti un approvvigionamentu stabile è un supportu affidabile di a catena di furnimentu, aiutendu l'industria à avanzà costantemente in un novu ciclu di mercatu.
Data di publicazione: 19 d'aostu 2025
