In l'ultimi anni, l'industria di u diossidu di titaniu (TiO₂) hà cunnisciutu un'onda cuncintrata di espansione di capacità. Cù l'aumentu di l'offerta, i prezzi sò calati bruscamente da i massimi storichi, mandendu u settore in un invernu senza precedenti. L'aumentu di i costi, a debule dumanda è l'intensificazione di a cumpetizione anu spintu parechje imprese in perdite. Eppuru, in mezu à sta recessione, alcune cumpagnie stanu tracciendu novi percorsi attraversu fusioni è acquisizioni, aghjurnamenti tecnologichi è espansione glubale. Da a nostra perspettiva, l'attuale debulezza di u mercatu ùn hè micca una semplice fluttuazione, ma piuttostu u risultatu cumminatu di forze cicliche è strutturali.
U dulore di u squilibriu trà l'offerta è a dumanda
Custretti da i costi elevati è da una dumanda lenta, parechji pruduttori di TiO₂ quotati anu vistu i profitti calà.
Per esempiu, Jinpu Titanium hà subitu perdite per trè anni consecutivi (2022-2024), cù perdite totali chì superanu i 500 milioni di RMB. In a prima metà di u 2025, u so prufittu netu hè restatu negativu à -186 milioni di RMB.
L'analisti di l'industria sò generalmente d'accordu chì i fattori chjave chì guidanu u fondu di i prezzi sò:
Espansione feroce di a capacità, aumentendu a pressione di l'offerta;
Ripresa ecunomica mundiale debule è crescita limitata di a dumanda;
A cuncurrenza di i prezzi hè stata intensificata, cù una riduzione di i margini di prufittu.
Tuttavia, dapoi l'aostu 2025, u mercatu hà mostratu segni di una ripresa à cortu termine. L'aumentu di i prezzi di l'acidu sulfuricu da parte di e materie prime, cumminatu cù u destocking attivu da i pruduttori, hà pruvucatu un'onda di aumenti cullettivi di i prezzi - u primu aumentu maiò di l'annu. Questa currezzione di i prezzi ùn riflette micca solu e pressioni di i costi, ma segnala ancu un miglioramentu marginale di a dumanda à valle.
Fusioni è Integrazione: L'imprese principali cercanu scoperte
Durante stu ciclu turbulente, l'imprese principali stanu rinfurzendu a cumpetitività per mezu di l'integrazione verticale è di u consolidamentu urizzuntale.
Per esempiu, Huiyun Titanium hà cumpletatu parechje acquisizioni in un annu:
In settembre 2025, hà acquistatu una participazione di 35% in Guangxi Detian Chemical, allargendu a so capacità di rutile TiO₂.
In lugliu 2024, hà ottenutu i diritti di esplorazione per a minera di magnetite di vanadiu-titanium in a contea di Qinghe, Xinjiang, assicurendusi risorse a monte.
Più tardi, hà acquistatu una participazione di 70% in Guangnan Chenxiang Mining, rinfurzendu ulteriormente u cuntrollu di e risorse.
Intantu, u Gruppu Lomon Billions cuntinueghja à migliurà a sinergia industriale per via di fusioni è espansione glubale - da l'acquistu di Sichuan Longmang è Yunnan Xinli, à piglià u cuntrollu di Orient Zirconium. A so recente acquisizione di l'attività di Venator UK marca un passu strategicu versu un mudellu di "doppia crescita titaniu-zirconiu". Queste mosse ùn solu espandenu a scala è a capacità, ma ancu avanzanu e scoperte in i prudutti di alta gamma è a tecnulugia di prucessu di cloruri.
À u livellu di u capitale, a cunsulidazione di l'industria hè passata da una basa d'espansione à una basa d'integrazione è di qualità. L'approfondimentu di l'integrazione verticale hè diventatu una strategia chjave per mitigà i risichi ciclichi è migliurà u putere di fissazione di i prezzi.
Trasfurmazione: Da l'espansione di scala à a creazione di valore
Dopu anni di cumpetizione di capacità, l'industria di u TiO₂ si sposta da a scala à u valore. L'imprese principali stanu perseguendu nuove curve di crescita attraversu l'innuvazione tecnologica è l'internaziunalisazione.
Innuvazione Tecnologica: E tecnulugie di pruduzzione naziunale di TiO₂ sò maturate, riducendu u fossu cù i pruduttori stranieri è riducendu a differenziazione di i prudutti.
Ottimizazione di i costi: A forte cumpetizione interna hà furzatu l'imprese à cuntrullà i costi per mezu di innovazioni cum'è l'imballaggi simplificati, a decomposizione cuntinua di l'acidi, a cuncentrazione di MVR è u recuperu di u calore di scarto, migliurendu significativamente l'efficienza energetica è di e risorse.
Espansione Globale: Per evità i risichi antidumping è stà più vicinu à i clienti, i pruduttori cinesi di TiO₂ stanu accelerendu u dispiegamentu à l'esteru - una mossa chì presenta sia opportunità sia sfide.
Zhongyuan Shengbang crede chì:
L'industria di u TiO₂ hè in una transizione da a "quantità" à a "qualità". L'imprese stanu passendu da l'espansione basata annantu à l'accaparramentu di terreni à u rinfurzamentu di e capacità interne. A cumpetizione futura ùn si centrerà più nantu à a capacità, ma nantu à u cuntrollu di a catena di furnimentu, l'innuvazione tecnologica è a coordinazione glubale.
Ristrutturazione di u putere in a recessione
Ancu s'è l'industria di u TiO₂ ferma in una fase d'adattamentu, emergenu segni di trasfurmazione strutturale - da l'aumentu cullettivu di i prezzi in Aostu à l'onda accelerata di fusioni è acquisizioni. Attraversu l'aghjurnamenti tecnologichi, l'integrazione di a catena industriale è l'espansione glubale, i principali pruduttori ùn stanu micca solu riparà a redditività, ma ponenu ancu e basi per u prossimu ciclu di crescita.
In u fondu di u ciclu, a forza s'accumula; in mezu à l'onda di ristrutturazione, si scopre un novu valore.
Questu puderia bè marcà u veru puntu di svolta di l'industria di u diossidu di titaniu.
Data di publicazione: 21 d'ottobre di u 2025

