• nutizie-bg - 1

Xiamen Zhongyuan Shengbang s'incontra cù u viceguvernatore di a contea di Fumin, Kunming

封面

U dopumeziornu di u 13 di marzu, Kong Yannning, u rispunsevule di Xiamen Zhongyuan Shengbang, hà scontru Wang Dan, viceguvernatore di a contea di u guvernu pupulare di a contea di Fumin, Wang Jiandong, direttore aghjuntu di l'uffiziu generale di u guvernu pupulare di a contea di Fumin, Gu Chao, sindaco di a cità di Chijiao, contea di Fumin, è Zhao Xiaoxiao, direttore aghjuntu di l'uffiziu di scienza, tecnulugia è infurmazione industriale di a contea di Fumin. E duie parti anu avutu discussioni è scambii approfonditi nantu à temi cum'è a prumuzione di u sviluppu integratu di "l'ecunumia digitale + a fabricazione avanzata", misure pulitiche per facilità u finanziamentu, l'ottimisazione di i rimborsi fiscali à l'esportazione, è questioni relative à l'innuvazione di a catena di furnimentu è a custruzzione di sistemi logistichi muderni. I capi di u Dipartimentu di u Cummerciu Esteru, di u Dipartimentu di l'Appalti, di u Dipartimentu di e Finanze è di u Dipartimentu di Publicità di Xiamen Zhongyuan Shengbang anu ancu assistitu à a riunione.

DSCF3563

U viceguvernatore di a contea Wang Dan hà presentatu chì a contea di Fumin, cù i so vantaghji geografici unichi, e so dotazioni di risorse è l'ambiente cummerciale di alta qualità, hà attrattu un numeru crescente d'investitori in tuttu u paese. Hà mintuvatu chì u guvernu di a contea di Fumin hà prumuvutu vigorosamente a mudernizazione industriale, ottimizendu l'ambiente cummerciale è favurendu l'industrie emergenti in l'ultimi anni. Cù un'attitudine pragmatica, efficiente è aperta, u guvernu accoglie l'imprese naziunali è straniere di alta qualità per stabilisce si è sviluppassi in a regione. Questu ùn solu furnisce un sustegnu puliticu per l'imprese, ma crea ancu infinite pussibilità per a cuuperazione industriale interregionale.

DSCF3573

Kong Yannning, Direttore Generale di Xiamen Zhongyuan Shengbang, hà elogiatu assai u recente sviluppu di a Contea di Fumin. Hà mintuvatu chì in l'ultimi anni, cù l'implementazione approfondita di a strategia naziunale "dual carbon", a fabricazione verde è a fabricazione di alta gamma sò diventate i temi principali di u sviluppu industriale. A dumanda di prudutti di diossidu di titaniu di alta qualità è ad alte prestazioni hè cresciuta, ciò chì presenta sia una opportunità per u sviluppu di l'impresa sia una responsabilità industriale chì Xiamen Zhongyuan Shengbang deve assume. In questu cuntestu, Xiamen Zhongyuan Shengbang risponde attivamente à l'ubbiettivu strategicu naziunale "14esimu Pianu Quinquennale" di "integrazione profonda di a nova catena industriale di i materiali", cù l'obiettivu di creà un ecosistema industriale più cumpletu, cooperà cù l'imprese à monte è à valle, è prumove l'industria di u diossidu di titaniu versu una direzzione più verde, più intelligente è à più altu valore aghjuntu.

DSCF3574

À u listessu tempu, Kong Yannning hà messu in risaltu chì Xiamen è Fumin rapprisentanu duie zone cumplementari: una hè una finestra aperta nantu à a costa sud-est di a Cina, un centru cummerciale d'impurtazione è d'esportazione cù un cummerciu esternu sviluppatu; l'altra hè una regione à altu putenziale per u sviluppu ecunomicu in u Yunnan cintrali, cù una industria emergente in piena espansione. A visita di i dirigenti di a Contea di Fumin furnisce un novu puntu di partenza per prumove l'integrazione è u sviluppu di l'imprese, di i mercati è di l'industrie basatu annantu à i vantaghji cumplementari trà e duie regioni. Prufittendu di sta opportunità, u sgiò Kong hà ancu espressu a so speranza di rinfurzà a cumunicazione approfondita è a cuuperazione pratica cù u guvernu è a cumunità cummerciale di a Contea di Fumin, sfruttendu a basa industriale è u sustegnu puliticu di a Contea di Fumin, cumminati cù a finestra di cummerciu esternu è i canali di u mercatu di Xiamen, per esplorà u sviluppu cooperativu in aree cum'è a cuuperazione di a catena di furnimentu di diossidu di titaniu, l'espansione di l'industria di i novi materiali è a coordinazione cummerciale interregiunale, cù l'ubbiettivu di custruisce un futuru mutuamente beneficu è win-win per entrambe e parte.


Data di publicazione: 25 di marzu di u 2025