Cù l'avvicinamentu di a Festa di a Metà Autunnu, a brisa autunnale in Xiamen porta un pizzicu di freschezza è atmosfera festiva. Per a ghjente di u Fujian miridiunali, u sonu croccante di i dadi hè una parte indispensabile di a tradizione di a Metà Autunnu - un rituale unicu à u ghjocu di dadi, Bo Bing.
Eri dopu meziornu, l'uffiziu di Zhongyuan Shengbang hà urganizatu a so propria celebrazione di u Bo Bing di mità d'autunnu. Postazioni di travagliu familiari, tavule di cunferenza, e solite grandi ciotole è sei dadi - tuttu hè diventatu speciale per questu ghjornu.
U sonu frescu di i dadi hà rottu u silenziu abituale di l'uffiziu. U mumentu u più eccitante, u "Zhuangyuan cù u Fiore d'Oru" (quattru "4" rossi è dui "1"), hè apparsu subitu. L'acclamazioni sò scoppiate subitu in tuttu l'uffiziu, cù applausi è risate chì si sò sviluppate cum'è onde, accendendu l'entusiasmu di tuttu l'eventu. I culleghi si sò scherzati l'uni l'altri, cù a faccia chì brillava di gioia festiva.
Certi culleghi sò stati incredibilmente furtunati, tirandu ripetutamente doppi o tripli rossi; altri eranu tesi ma eccitati, cù ogni lanciu chì si sentia cum'è una scumessa di u destinu. Ogni angulu di l'uffiziu era pienu di risate, è l'ambiente familiare era illuminatu da l'atmosfera vivace di Bo Bing.
I premii di quest'annu eranu pensati è pratichi: cuociriso, set di biancheria da letto, set di pentole doppie, gel doccia, shampoo, scatule di almacenamentu è assai di più. Ogni volta chì qualchissia vinceva un premiu, l'invidia scherzosa è e scherze riempivanu l'aria. Quandu tutti i premii eranu stati rivendicati, ognunu avia purtatu in casa un rigalu chì li piacia, e so facce irradiavanu cuntentezza.
In u sudu di u Fujian, in particulare in Xiamen, Bo Bing hè un simbulu caldu di riunione. Certi anu rimarcatu: "Ghjucà à Bo Bing à u travagliu hè cum'è festeghjà cù a famiglia in casa", è "L'uffiziu familiare piglia vita cù stu ghjocu di dadi, aghjunghjendu un toccu di calore festivu à i nostri ghjorni di travagliu occupati".
Mentre a sera calava è u sole tramontava, u sonu di i dadi s'hè sbiaditu pianu pianu, ma e risate persistevanu. Chì u calore di sta festa accumpagni ogni cullega, è chì ogni riunione sia piena di gioia è calore cum'è sta celebrazione di Bo Bing.
Data di publicazione: 30 settembre 2025





