À a fine d'aostu, u mercatu di u diossidu di titaniu (TiO₂) hà vistu una nova onda di aumenti di prezzi cuncintrati. Dopu à e mosse precedenti di i principali pruduttori, i principali pruduttori naziunali di TiO₂ anu emessu lettere di aghjustamentu di i prezzi, aumentendu i prezzi di 500-800 RMB per tonnellata in e linee di prudutti di sulfatu è cloruru. Credemu chì sta seria di aumenti di prezzi cullettivi riflette parechji segnali chjave:
A fiducia in l'industria si sta ristabilendu
Dopu à guasi un annu di calata, l'inventarii in tutta a catena di furnimentu restanu à livelli bassi. Cù a dumanda à valle chì si riprende gradualmente, i pruduttori sò avà più fiduciosi in l'aghjustamentu di i prezzi. U fattu chì parechje cumpagnie anu annunziatu aumenti simultaneamente mostra chì l'aspettative di u mercatu si allineanu è a fiducia torna.
Supportu di i costi più forte
I prezzi di u minerale di titaniu restanu fermi, mentre chì e materie prime ausiliarie cum'è u zolfu è l'acidu sulfuricu restanu elevati. Ancu s'è i prezzi di i sottoprodotti cum'è u sulfatu ferruginu sò aumentati, i costi di pruduzzione di TiO₂ restanu alti. Sè i prezzi franco fabbrica sò in ritardu rispetto à i costi per troppu tempu, l'imprese affrontanu perdite continue. Cusì, l'aumentu di i prezzi hè in parte una scelta passiva, ma ancu un passu necessariu per mantene u sviluppu sanu di l'industria.
Cambiamenti in l'aspettative di dumanda è offerta
U mercatu entra in u preludiu di a stagione di punta tradiziunale di "Settembre d'oru è Ottobre d'argentu". Si prevede chì a dumanda in i settori di i rivestimenti, di a plastica è di a carta crescerà. Aumentendu i prezzi in anticipu, i pruduttori si stanu pusiziunendu per a stagione di punta è guidendu i prezzi di u mercatu à livelli razionali.
A differenziazione di l'industria pò accelerà
À cortu termine, i prezzi più alti puderanu rinfurzà u sentimentu cummerciale. À longu andà, però, a sovracapacità ferma una sfida, è a cuncurrenza continuerà à rimodellà u mercatu. L'imprese cù vantaghji in scala, tecnulugia è canali di distribuzione saranu megliu pusizionate per stabilizà i prezzi è guadagnà a fiducia di i clienti.
Cunclusione
Questu aghjustamentu cullettivu di i prezzi segnala una fase di stabilizazione per u mercatu di u TiO₂ è marca un passu impurtante versu una cumpetizione più razionale. Per i clienti à valle, avà pò esse una finestra strategica per assicurà l'approvvigionamentu di materie prime in anticipu. Resta da vede se u mercatu pò veramente rimbalzà cù l'arrivu di "Settembre d'oru è Ottobre d'argentu".
Data di publicazione: 22 d'aostu 2025
