Mentre lugliu ghjunghje à a fine,diossidu di titaniuu mercatu hà vistu una nova onda di prezzi chì si sò fermati.
Cum'è previstu prima, u mercatu di i prezzi in lugliu hè statu piuttostu intricatu. À l'iniziu di u mese, i pruduttori anu riduttu successivamente i prezzi di 100-600 RMB per tonnellata. Tuttavia, à a mità di lugliu, a scarsità di scorte hà purtatu à un numeru crescente di voci chì difendenu a fermezza di i prezzi è ancu tendenze à l'alza. Di cunsiguenza, a maiò parte di l'utilizatori finali anu cuminciatu à pianificà i so acquisti, spinghjendu i principali pruduttori à aghjustà i prezzi à l'alza in basa à e so situazioni. Stu "fenomenu" di calata è di crescita in u stessu mese hè un avvenimentu senza precedenti in quasi una decina d'anni. I pruduttori sò prubabili di ricorre à l'aghjustamentu di i prezzi secondu a so pruduzzione è e cundizioni di u mercatu in u futuru.

Prima di l'emissione di l'avvisu d'aumentu di i prezzi, a tendenza di l'aumentu di i prezzi era digià nata. L'emissione di l'avvisu d'aumentu di i prezzi cunfirma a valutazione di u mercatu da parte di l'offerta. Data a situazione attuale, l'aumenti di i prezzi effettivi sò assai prubabili, è si prevede ancu chì altri pruduttori seguitinu l'esempiu cù i so propri avvisi, indicendu l'arrivu imminente di una tendenza di aumentu di i prezzi in u terzu trimestre. Questu pò ancu esse cunsideratu cum'è un preludiu à a stagione di punta in i mesi di settembre è uttrovi.
L'emissione di l'avvisu di prezzu, accumpagnata da a tendenza emotiva di cumprà in più è micca in menu, hà acceleratu a velocità di consegna di i fornitori. U prezzu finale di l'ordine hè ancu aumentatu. Durante questu periodu, certi clienti anu fattu ordini rapidamente, mentre chì altri clienti anu reagitu relativamente lentamente, dunque seria difficiule d'ordinà à un prezzu bassu. Attualmente, quandu l'offerta di diossidu di titaniu hè stretta, u sustegnu di i prezzi ùn serà micca assai forte, è faremu u nostru megliu per assicurà e scorte per più clienti cù u nostru spiegamentu.
In cunclusione, u mercatu di u diossidu di titaniu hà cunnisciutu fluttuazioni di prezzi cumplesse in lugliu. I pruduttori aghjusteranu i prezzi secondu e cundizioni di u mercatu in u futuru. L'emissione di l'avvisu di aumentu di i prezzi cunfirma a tendenza di l'aumentu di i prezzi, chì indica l'imminente aumentu di i prezzi in u terzu trimestre. Sia u latu di l'offerta sia l'utilizatori finali devenu adattassi per affruntà efficacemente i cambiamenti di u mercatu.
Data di publicazione: 16 d'aostu 2023