Cum'è materia prima essenziale indispensabile per l'industrie cum'è i rivestimenti, i plastichi, a carta è a gomma, u diossidu di titaniu hè cunnisciutu cum'è u "MSG di l'industria". Mentre sustene un valore di mercatu vicinu à 100 miliardi di RMB, questu settore chimicu tradiziunale entra in un periodu di prufondu adattamentu, affruntendu parechje sfide cum'è a sovracapacità, a pressione ambientale è a trasfurmazione tecnologica. À u listessu tempu, l'applicazioni emergenti è a frammentazione di i mercati mundiali stanu purtendu novi punti di svolta strategichi per l'industria.
01 Statu attuale di u mercatu è vincoli di crescita
L'industria cinese di u diossidu di titaniu hè attualmente in corsu di un prufondu aghjustamentu strutturale. Sicondu i dati di ricerca, u vulume di pruduzzione in Cina hà righjuntu circa 4,76 milioni di tunnellate in u 2024 (cù circa 1,98 milioni di tunnellate esportate è 2,78 milioni di tunnellate vendute in u paese). L'industria hè principalmente affettata da dui fattori cumminati:
A dumanda interna sottu pressioneA crisa immubiliaria hà purtatu à una forte calata di a dumanda di rivestimenti architettonichi, riducendu a parte di l'applicazioni tradiziunali.
Pressione in i mercati d'oltremareL'esportazioni di diossidu di titaniu di a Cina sò diminuite, cù e principali destinazioni d'esportazione cum'è l'Europa, l'India è u Brasile significativamente affettate da e misure antidumping.
E statistiche mostranu chì solu in u 2023, 23 picculi è medi pruduttori di diossidu di titaniu sò stati custretti à chjude per via di a mancata cunfurmità cù e norme ambientali o di catene di capitale rotte, chì implicanu più di 600.000 tunnellate di capacità annuale.

02 Struttura di prufittu assai polarizzata
A catena industriale di u diossidu di titaniu varieghja da e risorse di minerale di titaniu à monte à a pruduzzione midstream via i prucessi di l'acidu sulfuricu è di u cloruru, è infine à i mercati di l'applicazione à valle.
A monteI prezzi di u minerale di titaniu domesticu è di u zolfu restanu alti.
À meza correnteA causa di e pressioni ambientali è di i costi, u margine lordu mediu di i pruduttori di u prucessu di l'acidu sulfuricu hè diminuitu, cù alcune PMI è utilizatori à valle chì affrontanu perdite.
A valleA struttura hè in corsu di trasfurmazione fundamentale. L'applicazioni tradiziunali sò limitate, mentre chì i novi scenarii stanu "pigliendu u sopravventu" ma sò in ritardu in quantu à u ritmu di espansione di a capacità. L'esempii includenu i rivestimenti per l'alloggiamenti di dispositivi medichi è i materiali à cuntattu cù l'alimentu, chì richiedenu una purezza è una uniformità di e particelle più elevate, stimulendu cusì a crescita di i prudutti specializati.
03 Frammentazione di u Paesaghju Cumpetitivu Globale
A duminazione di i giganti internaziunali si sta allentendu. E quote di mercatu di e cumpagnie straniere si stanu riducendu, mentre chì i pruduttori cinesi stanu guadagnendu terrenu in i mercati di u Sudeste Asiaticu grazia à i vantaghji di a catena industriale integrata. Per esempiu, a capacità di trasfurmazione di cloruri di u Gruppu LB hà superatu e 600.000 tunnellate, è e fabbriche cinesi di diossidu di titaniu cuntinueghjanu à aumentà a so quota di mercatu, cunfruntendu si direttamente cù i principali attori mundiali.
Cù a cunsulidazione di l'industria chì s'accelera, si prevede chì u rapportu di cuncentrazione di CR10 supererà u 75% in u 2025. Tuttavia, novi entranti stanu sempre emergendu. Parechje cumpagnie chimiche di fosforu stanu entrendu in u campu di u diossidu di titaniu utilizendu risorse acide di scarto, un mudellu d'ecunumia circulare chì riduce i costi di pruduzzione è rimodella e regule tradiziunali di a cuncurrenza.
04 A Strategia Rivuluziunale per u 2025
L'iterazione tecnologica è l'aghjurnamentu di i prudutti sò chjave per sfondà. U diossidu di titaniu di qualità nano si vende per cinque volte u prezzu di i prudutti standard, è i prudutti di qualità medica vantanu margini lordi superiori à u 60%. Cusì, si prevede chì u mercatu specializatu di u diossidu di titaniu supererà i 12 miliardi di RMB in u 2025, cù un tassu di crescita annuale cumpostu di u 28%.

U sviluppu glubale apre nuove opportunità. Malgradu e pressioni antidumping, a tendenza di "globalizà" ferma invariata - quellu chì s'impadronisce di u mercatu internaziunale s'impadronisce di l'avvene. Intantu, i mercati emergenti cum'è l'India è u Vietnam stanu sperimentendu una crescita annuale di a dumanda di rivestimenti di u 12%, offrendu una finestra strategica per l'esportazioni di capacità di a Cina. Di fronte à una scala di mercatu prevista di 65 miliardi di RMB, a corsa versu a migliurazione industriale hè entrata in a so fase sprint.
Per u sviluppu di alta qualità di l'industria di u diossidu di titaniu, quellu chì riesce à ottene l'ottimisazione strutturale, e scoperte tecnologiche è a coordinazione globale uttenerà un vantaghju di primu in questa corsa à l'aghjurnamentu di trilioni di yuan.
Data di publicazione: 04-lugliu-2025