L'aumentu recente di i prezzi in l'industria di u diossidu di titaniu hè direttamente ligatu à l'aumentu di i costi di e materie prime.
U Gruppu Longbai, a China National Nuclear Corporation, Yunnan Dahutong, Yibin Tianyuan è altre imprese anu annunziatu aumenti di prezzi per i prudutti di diossidu di titaniu. Questu hè u terzu aumentu di prezzi quest'annu. Unu di i principali fattori chì portanu à l'aumentu di u costu hè l'aumentu di u prezzu di l'acidu sulfuricu è di u minerale di titaniu, chì sò materie prime impurtanti per a pruduzzione di diossidu di titaniu.
Aumentendu i prezzi in aprile, l'imprese sò state capace di cumpensà una parte di a pressione finanziaria subita da l'aumentu di i costi. Inoltre, e pulitiche favurevuli di l'industria immubiliare à valle anu ancu ghjucatu un rolu di sustegnu in l'aumentu di i prezzi di l'abitazioni. LB Group aumenterà u prezzu di 100 USD/tonna per i clienti internaziunali è di 700 RMB/tonna per i clienti naziunali. In listessu modu, CNNC hà ancu aumentatu i prezzi per i clienti internaziunali di 100 USD/tonna è per i clienti naziunali di 1.000 RMB/tonna.
Guardendu à u futuru, u mercatu di u diossidu di titaniu mostra segni pusitivi à longu andà. Si prevede chì a dumanda di prudutti di diossidu di titaniu crescerà cù u prugressu di l'ecunumia mundiale è u migliuramentu di u livellu di vita, in particulare in i paesi in via di sviluppu chì sò in corsu di industrializazione è urbanizazione. Questu purterà à una maggiore dumanda di diossidu di titaniu in diversi scenarii d'applicazione. Inoltre, a crescente dumanda di rivestimenti è pitture in u mondu sanu sta stimulendu a crescita di u mercatu di u diossidu di titaniu. Inoltre, l'industria immubiliare naziunale hà ancu purtatu à un aumentu di a dumanda di rivestimenti è pitture, chì hè diventata una forza motrice supplementaria per a crescita di u mercatu di u diossidu di titaniu.
In generale, mentre chì l'aumentu recente di i prezzi pò pone sfide per certi clienti à cortu termine, e prospettive à longu andà per l'industria di u diossidu di titaniu restanu pusitivi per via di a crescente dumanda da diverse industrie in u mondu.
Data di publicazione: 9 di maghju di u 2023