• nutizie-bg - 1

U mercatu cinese di diossidu di titaniu (TiO₂) in ghjennaghju

U mercatu cinese di diossidu di titaniu (TiO₂) in ghjennaghju

U mercatu cinese di u diossidu di titaniu (TiO₂) in ghjennaghju: Un ritornu à a "certezza" à l'iniziu di l'annu; Venti di coda da trè temi principali

À l'entrata di ghjennaghju 2026, u focu di a discussione in u mercatu di u diossidu di titaniu hè cambiatu chjaramente: invece di fissà si solu nantu à e fluttuazioni à cortu termine, a ghjente presta più attenzione à a stabilità di l'offerta, à a qualità consistente è à l'affidabilità di e consegne. Basatu annantu à l'infurmazioni dispunibili publicamente è i movimenti di l'industria, a tendenza generale di ghjennaghju pare più cum'è s'ella fussi "a creazione di e basi" per l'annu sanu - l'industria riparà l'aspettative cù un ritmu più unificatu. I principali signali pusitivi venenu da trè temi: a finestra d'esportazione, a migliurazione industriale è i fattori basati nantu à a cunfurmità.

U mercatu cinese di diossidu di titaniu (TiO₂) in ghjennaghju

Un sviluppu di primura à l'iniziu di ghjennaghju hè statu chì parechje cumpagnie anu publicatu avvisi di aghjustamentu di i prezzi o signali di sustegnu di u mercatu in modu cuncintratu. L'ubbiettivu principale hè di riversà a situazione di bassu prufittu di u periodu precedente è di riportà u mercatu à un ordine cumpetitivu più sanu.

U secondu ventu in coda vene da a riduzione di l'incertezza da u latu di l'esportazione, in particulare i cambiamenti di pulitica in u mercatu indianu. Sicondu l'infurmazioni publiche, u Cunsigliu Centrale di l'Imposte Indirette è di e Duane (CBIC) di l'India hà emessu l'Istruzione N ° 33/2025-Duane u 5 di dicembre di u 2025, chì impone à l'autorità lucali di cessà immediatamente l'imposizione di dazi antidumping nantu à l'impurtazioni di diossidu di titaniu originariu o esportatu da a Cina. Un tale aghjustamentu di pulitica chjaru è applicabile si riflette spessu più rapidamente in l'assunzione di ordini è in u ritmu di spedizioni di ghjennaghju.

U terzu ventu di coda hè più à longu andà, ma digià evidente in ghjennaghju: l'industria accelera u so cambiamentu versu un sviluppu più verde è di fascia alta. E divulgazioni publiche mostranu chì alcune imprese stanu pianificendu novi prughjetti di diossidu di titaniu à prucessu di cloruru cumminati cù a trasfurmazione verde è i layout industriali circulari integrati. In paragone cù u prucessu di sulfatu, u prucessu di cloruru offre vantaghji in termini di qualità di u produttu è efficienza energetica generale. Mentre l'imprese naziunali cuntinueghjanu à aumentà l'investimenti, a cumpetitività hè in costante migliurazione.


Data di publicazione: 17 di ghjennaghju di u 2026